Ф | Спеціальність | Спеціалізація | Бакалаврат | Магістратура |
Термін | Форма | Термін | Форма |
КТФ | Історичні науки | Історія європейської культури | 3 | Р | | |
| Загальна теорія та історія культури і мистецтва | Історія християнського мистецтва | 3 | Р | 2 | Р |
| Теологія | Теологічна наука | 4 | К | 2 | К |
| | Католицька теологія | - | - | 5 | Р |
| Гуманітарні навчання | Прикладна етика | - | - | 2 | Р |
| | | | | | |
ЕТФ | Соціальна робота | Пасторська і соціальна робота | 3 | РК | | |
| Теологія | Євангелістська теологія | 3 | РК | 2 | РК |
| | Теологія християнських традицій | 3 | Р | 2 | Р |
| | Християнська гуманітарна і пасторська робота | - | - | 2 | Р |
| | | | | | |
ГТФ | Гуманітарні навчання | Іудаїстика - філософія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Іудаїстика - релігія | 3 | Р | 2 | Р |
| Соціальна робота | Соціальна та благодійна робота | 3 | Р | | |
| Спеціалізація в педагогіці | Релігія, етика і філософія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Соціальна педагогіка | 3 | Р | | |
| Теологія | Гуситська теологія - філософія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Гуситська теологія - іудаїстика | 3 | Р | 2 | Р |
| | Гуситська теологія - німецька мова з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Гуситська теологія - релігія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Гуситська теологія | 3 | РК | 2 | РК |
| | Православна теологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Православна теологія - філософія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Православна теологія - південно-східно-європейське навчання | 3 | Р | | |
| | Православна теологія - східно-європейське навчання | 3 | Р | | |
| | Православна теологія - новогрецька мова | 3 | Р | | |
| | Православна теологія - релігія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Гуситська теологія в комплексі з психосоціальним навчанням | - | - | 2 | Р |
| Вчитель середньої школи | Навчання релігії, етики та філософії | - | - | 2 | Р |
| | | | | | |
ЮФ | Право і наука про право | Право | - | - | 5 | Р |
| | | | | | |
1МФ | Санітарія | Медсестра | 3 | РК | | |
| Спеціалізація в охороні здоров'я | Наркологія | 3 | РК | 2 | Р |
| | Ерготерапія | 3 | Р | | |
| | Фізіотерапія | 3 | Р | | |
| | Дієтолог | 3 | Р | | |
| | Санітарія в анестезіології, реанімації та інтенсивної терапії | 2 | Р | | |
| Загальна медицина | | 6 | Р | | |
| Загальна медицина | | 6 | РА | | |
| Стоматологія | | 5 | Р | | |
| Стоматологія | | 5 | РА | | |
| | | | | | |
2МФ | Санітарія | Загальна медсестра з доглядом за дітьми | 3 | Р | | |
| Спеціалізація в охороні здоров’я | Фізіотерапія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Санітарний лаборант | 3 | Р | | |
| Загальна медицина | - | - | 6 | Р | |
| | | | | | |
3МФ | Санітарія | Загальна медсестра | 3 | РК | | |
| | Стоматологічний санітар | 3 | Р | | |
| | Фізіотерапія | 3 | Р | | |
| | Громадська охорона здоров'я | 3 | РК | | |
| Загальна медицина | | - | - | 6 | Р |
| | | | | | |
МФП | Загальна медицина | | - | - | 6 | Р |
| Стоматологія | | - | - | 6 | Р |
| Загальна медицина | | - | - | 6 | РА |
| Стоматологія | | - | - | 6 | РА |
| | | | | | |
МФГК | Санітарія | Загальна медсестра | 3 | К | | |
| Спеціалізація в охороні здоров'я | Фізіотерапія | 3 | К | | |
| Загальна медицина | | - | - | 6 | Р |
| Стоматологія | | - | - | 5 | Р |
| | | | | | |
ФФГК | Санітарна біоаналітика | Санітарний лаборант | 3 | РК | | |
| | Спеціаліст з лабораторних методів | - | - | 2 | Р |
| Фармацевтика | | - | - | 5 | Р |
| | | | | | |
ФФ | Англістика і американістика | Англістика і американістика | 3 | Р | 2 | Р |
| Чеська мова в комунікації глухих | Чеська мова в комунікації глухих | 3 | Р | | |
| Філологія | Чеська мова та література | 3 | Р | 2 | Р |
| | Чеська мова для іноземців | 3 | Р | 2 | Р |
| | Фінське дослідження | 3 | Р | | |
| | Фонетика | 3 | Р | 2 | Р |
| | Французька філологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Іврит | 3 | Р | 2 | Р |
| | Іспаністика | 3 | Р | | |
| | Індологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Італьїністика | 3 | Р | | |
| | Японське дослідження | 3 | Р | 2 | Р |
| | Південно-східно-європейське дослідження | 3 | Р | 2 | Р |
| | Кореяністика | 3 | Р | 2 | Р |
| | Латинська мова | 3 | Р | 2 | Р |
| | Латинська мідеевістика | - | - | 2 | Р |
| | Німецька мова та література | 3 | Р | | |
| | Голландська мова та література | 3 | Р | | |
| | Норвезьке дослідження | 3 | Р | | |
| | Ново-грецька мова | 3 | Р | | |
| | Загальне мовознавство | 3 | Р | | |
| | Португалістика | 3 | Р | | |
| | Синологія | 3 | Р | | |
| | Старо-грецька мова | 3 | Р | 2 | Р |
| | Старо-європейське дослідження | 3 | Р | | |
| | Шведське дослідження | 3 | Р | | |
| | Східно-європейське дослідження | 3 | Р | | |
| | Чеська мова - спеціалізоване дослідження | - | - | 2 | Р |
| | Ібероамеріканістика | - | - | 2 | Р |
| | Порівняння | - | - | 2 | Р |
| | Монголістика | - | - | 2 | Р |
| | Синологія | - | - | 2 | Р |
| | Порівняльне мовознавство | - | - | 2 | Р |
| | Релігієзнавство | - | - | 2 | Р |
| Філософія | Філософія | 3 | Р | | |
| | Релігієзнавство | 3 | Р | | |
| Історичні науки | Архівні та допоміжні історичні науки | 3 | Р | 2 | Р |
| | Ентологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Ентологія за спеціалізацією індонезійстика | 3 | Р | | |
| | Ентологія зі спеціалізацією вьетнамістика | 3 | Р | | |
| | Історія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Історія - європейське дослідження | 3 | Р | | |
| | Класична археологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Археологія доісторичної епохи і раннього Середньовіччя | 3 | Р | 2 | Р |
| Інформація та бібліотечна справа | Інформація та бібліотечна справа/td> | 3 | РК | 2 | РК |
| | Дослідження нових носіїв | - | - | 2 | Р |
| Логіка | Логіка | 3 | Р | 2 | Р |
| Загальна теорія та історія культури і мистецтва | Історія мистецтва | 3 | Р | 2 | Р |
| | Театральна наука | 3 | Р | 2 | Р |
| | Естетика | 3 | Р | 2 | Р |
| | Кінематографічне дослідження | 3 | Р | 2 | Р |
| | Музична наука | 3 | Р | 2 | Р |
| | Культурологія | 3 | Р | | |
| Педагогіка | Андрагогіка і управління персоналом | 3 | РК | 2 | Р |
| | Педагогіка | 3 | РК | 2 | РК |
| | Соціальна педагогіка | - | - | 2 | РК |
| | Викладання педагогіки | - | - | 2 | РК |
| Політологія | Політологія | 3 | Р | | |
| | Політична теорія | - | - | 2 | Р |
| | Політична теорія і сучасна історія | - | - | 2 | Р |
| Переклад та інтерпретація | Англійська мова для міжкультурного спілкування | 3 | Р | | |
| | Французька мова для міжкультурного спілкування | 3 | Р | | |
| | Міжкультурна комунікація. Чеська мова, іноземна мова - англійська | 3 | Р | | |
| | Міжкультурна комунікація. Чеська мова, іноземна мова - німецька | 3 | Р | | |
| | Міжкультурна комунікація. Чеська мова, іноземна мова - російська | 3 | Р | | |
| | Міжкультурна комунікація. Чеська мова, іноземна мова - іспанська | 3 | Р | | |
| | Німецька мова для міжкультурного спілкування | 3 | Р | | |
| | Російська мова для міжкультурного спілкування | 3 | Р | | |
| | Іспанська мова для міжкультурного спілкування | 3 | Р | | |
| | Переклад: чесько-англійський | - | - | 2 | Р |
| | Переклад: чесько-французький | - | - | 2 | Р |
| | Переклад: чесько-німецький | - | - | 2 | Р |
| | Переклад: чесько-російський | - | - | 2 | Р |
| | Переклад: чесько-іспанська | - | - | 2 | Р |
| | Інтерпретація: чесько-англійський | - | - | 2 | Р |
| | Інтерпретація: чесько-французький | - | - | 2 | Р |
| | Інтерпретація: чесько-німецький | - | - | 2 | Р |
| | Інтерпретація: чесько-російський | - | - | 2 | Р |
| | Інтерпретація: чесько-іспанська | - | - | 2 | Р |
| Психологія | Психологія | 3 | Р | | |
| Соціальна політика і соціальні роботи | Соціальні роботи | 3 | Р | 2 | Р |
| Соціологія | Соціально-економічне дослідження | 3 | Р | | |
| | Соціологія | 3 | Р | 2 | Р |
| Викладання в середній школі | Викладання чеської мови і літератури в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання чеської мови, як іноземної | - | - | 2 | Р |
| | Викладання латинської мови і літератури в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | | | | | |
ФЕН | Біохімія | Біохімія | 3 | Р | 2Р | |
| | Біологія | 3 | Р | | |
| | Біологія і географія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Біологія і математика з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Екологічна і еволюційна біологія | 3 | Р | | |
| | Анатомія і фізіологія рослин | - | - | 3 | Р |
| | Антропологія і генетика людини | - | - | 3 | Р |
| | Ботаніка | - | - | 2 | Р |
| | Клітинна та експериментальна біологія | - | - | 2 | Р |
| | Екологія | - | - | 2 | Р |
| | Фізіологія тварин | - | - | 2 | Р |
| | Генетика, молекулярна біологія і вірусологія | - | - | 2 | Р |
| | Імунологія | - | - | 2 | Р |
| | Мікробіологія | - | - | 2 | Р |
| | Паразитологія | - | - | 2 | Р |
| | Теоретична і еволюційна біологія | - | - | 2 | Р |
| | Викладання біології і географії в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання біології і геології в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання біології і хімії в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання біології і математики в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання біології в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Зоологія | - | - | 2 | Р |
| Демографія | Демографія і економіка | 3 | Р | | |
| | Демографія і соціальна географія | 3 | Р | | |
| | Демографія і соціологія | 3 | Р | | |
| | Демографія | - | - | 2 | Р |
| Екологія та охорона навколишнього середовища | Охорона навколишнього середовища | 3 | Р | 2 | Р |
| Географія | Географія і картографія | 3 | Р | | |
| | Географія і математика з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Географія з акцентом на освіту - англістика і американістика | 3 | Р | | |
| | Географія з акцентом на освіту - іспаністика | 3 | Р | | |
| | Фізична географія та геоекологія | - | - | 2 | Р |
| | Картографія та геоінформатика | - | - | 2 | Р |
| | Регіональна і політична географія | - | - | 2 | Р |
| | Соціальна географія і регіональний розвиток | - | - | 2 | Р |
| | Викладання географії та математики в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання географії в середній школі | - | - | 2 | Р |
| Геологія | Геологія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Геологія і біологія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Геологія і хімія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Геологія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Геотехнологія | 3 | Р | | |
| | Раціональне використання природних ресурсів | 3 | Р | | |
| | Практична геобіологія | 3 | Р | | |
| | Практична геологія | - | - | 2 | Р |
| | Викладання геології і біології в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання геології та хімії в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання геології в середній школі | - | - | 2 | Р |
| Хімія | Хімія і біологія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Хімія і математика з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Хімія з акцентом на освіту | 3 | Р | | |
| | Хімія в природознавстві | 3 | Р | | |
| | Хімія навколишнього середовища | 3 | Р | 2 | Р |
| | Аналітична хімія | - | - | 2 | Р |
| | Неорганічна хімія | - | - | 2 | Р |
| | Біофізична хімія | - | - | 2 | Р |
| | Фізична хімія | - | - | 2 | Р |
| | Ядерна хімія | - | - | 2 | Р |
| | Макромолекулярна хімія | - | - | 2 | Р |
| | Моделювання хімічних властивостей нано і біоструктур | - | - | 2 | Р |
| | Органічна хімія | - | - | 2 | Р |
| | Викладання хімії та біології в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання хімії та математики в середній школі | - | - | 2 | Р |
| | Викладання хімії в середній школі | - | - | 2 | Р |
| Клінічний і токсикологічний аналіз | Клінічний і токсикологічний аналіз | 3 | Р | 2 | Р |
| Фахівці хіміко-біологічної спеціалізації | Молекулярна біологія і біохімія організму | 3 | Р | | |
| | | | | | |
МФФ | Фізика | Прикладна фізика | 3 | РК | | |
| | Фізика з акцентом на освіту | 3 | РК | | |
| | Загальна фізика | 3 | РК | | |
| | Астрономія і астрологія | - | - | 2 | РК |
| | Біофізика і хімічна фізика | - | - | 2 | РК |
| | Фізика поверхні та іонізованої середовища | - | - | 2 | РК |
| | Геофізика | - | - | 2 | РК |
| | Ядерна та суб’ядерна фізика | - | - | 2 | РК |
| | Математичне і комп'ютерне моделювання в фізиці і техніці | - | - | 2 | РК |
| | Метеорологія і кліматологія | - | - | 2 | РК |
| | Оптика і оптоелектроніка | - | - | 2 | РК |
| | Теоретична фізика | - | - | 2 | РК |
| | Викладання фізики і математики в середніх школах | - | - | 2 | РК |
| | Викладання фізики в середніх школах спільно зі спеціальною фізикою | - | - | 2 | РК |
| Інформатика | Загальна інформатика | 3 | РК | | |
| | Програмування | 3 | РК | | |
| | Управління комп'ютерних систем | 3 | РК | | |
| | Дискретні моделі і алгоритми | - | - | 2 | РК |
| | Математична лінгвістика | - | - | 2 | РК |
| | Програмне забезпечення | - | - | 2 | РК |
| | Теоретична інформатика | - | - | 2 | РК |
| | Викладання інформатики в середніх школах спільно зі спеціальною інформатикою | - | - | 2 | РК |
| Математика | Фінансова математика | 3 | Р | | |
| | Математичні методи інформаційної безпеки | 3 | РК | 2 | РК |
| | Математика з акцентом на освіту | 3 | РК | | |
| | Загальна математика | 3 | РК | | |
| | Фінансова і страхувальна математика | - | - | 2 | РК |
| | Математичний аналіз | - | - | 2 | РК |
| | Математичне моделювання у фізиці і техніці | - | - | 2 | РК |
| | Математичні структури | - | - | 2 | РК |
| | Обчислювальна і розрахункова математика | - | - | 2 | РК |
| | Правдоподібність, математична статистика і економетрика | - | - | 2 | РК |
| | Викладання математики - дискретна геометрія в середній школі | - | - | 2 | РК |
| | Викладання математики - інформатика в середній школі | - | - | 2 | РК |
| | Викладання математики в середніх школах спільно зі спеціальною математикою | - | - | 2 | РК |
| | Викладання математики для 2 ступені середніх школах | - | - | 2 | РК |
| | | | | | |
ПФ | Психологія | Психологія і спеціальна педагогіка | 3 | Р | 2 | Р |
| Спеціалізація в педагогіці | В рамках спеціальності представлені різні комбінації з предметів: педагогіка, англійська мова, чеська мова, французька мова, німецька мова, російська мова, Інформаційні технології, техніка та інформаційна культура, математика, хімія, основи суспільних наук, біологія, географія та навколишнє середовище, історія , музика, гра на музичних інструментах, хоровий спів, фізична культура і спорт, культура здоров'я. | 3 | РК | 2 | РК |
| | Шкільний менеджмент | 3 | К | | |
| | Практика викладання | 3 | К | | |
| | Вихователь дитячого садка | 3 | РК | | |
| | Спеціальна педагогіка | 3 | Р | 2 | РК |
| | Менеджмент навчання | - | - | 2 | К |
| Викладання | Викладання | 3 | К | | |
| Педагогіка | ППедагогіка дошкільного віку | - | - | 2 | К |
| Викладання в початковій школі | Викладання в першому класі початкової школи | - | - | 2 | РК |
| | | | | | |
ФСН | Економічна теорія | Економіка | 3 | Р | 2 | Р |
| | Економіка та фінанси | - | - | 2 | Р |
| Історичні науки | Сучасна історія | 3 | К | | |
| Засоби масової інформації та комунікацій | Маркетинг і зв'язок з громадськістю | 3 | Р | | |
| | Засоби масової інформації | 3 | К | 2 | РК |
| | Журналістика | 3 | Р | 2 | Р |
| Міжнародні територіальні дослідження | Чесько-німецьке дослідження | 3 | Р | | |
| | Міжнародні територіальні дослідження | 3 | Р | | |
| | Територіальні дослідження | 3 | К | | |
| | Американське дослідження | - | - | 2 | Р |
| | Балканське, євроазіатське і центральноєвропейське дослідження | - | - | 2 | Р |
| | Балканське, євроазіатське і центральноєвропейське дослідження | - | - | 2 | РА |
| | Європейське дослідження | - | - | 2 | Р |
| | Європейське дослідження | - | - | 2 | РА |
| | Німецьке і австрійське дослідження | - | - | 2 | Р |
| | Центральноєвропейське і східноєвропейське дослідження | - | - | 2 | РА |
| | Центральноєвропейське порівняльне дослідження | - | - | 2 | РКА |
| | Західноєвропейське дослідження | - | - | 2 | Р |
| Політологія | Політологія і міжнародні відносини | 3 | Р | | |
| Соціологія | Соціологія і соціальна антропологія | 3 | Р | | |
| | Соціологія і соціальна політика | 3 | Р | | |
| Міжнародні економічні та політичні дослідження | Міжнародні економічні та політичні дослідження | 3 | РА | | |
| Політологія | Дослідження безпеки | - | - | 2 | Р |
| | Геополітичне дослідження | - | - | 2 | РА |
| | Міжнародні відносини | - | - | 2 | Р |
| | Політологія | - | - | 2 | Р |
| | Соціологія | - | - | 2 | Р |
| | Громадська і соціальна політика | - | - | 2 | РК |
| | | | | | |
ФФС | Спеціалізація в охороні здоров'я | Фізіотерапія | 3 | Р | 2 | Р |
| | Фізіотерапія | 3 | РА | 2 | РА |
| | Протезист | 3 | РК | | |
| Фізична культура та спорт | Менеджмент фізичної культури і спорту | 3 | Р | 2 | РА |
| | Фізична культура і спорт | 3 | РК | 2 | РК |
| | Фізична культура і спорт | 3 | РА | 2 | РА |
| | Фізична культура і спорт для осіб з обмеженими можливостями | 3 | РК | 2 | РК |
| | Фізична культура і спорт з орієнтацією на навчання - чеська мова та література | 3 | Р | | |
| | Фізична культура і спорт з орієнтацією на навчання - географія | 3 | Р | | |
| | Фізична культура і спорт з орієнтацією на навчання - Хімія | 3 | Р | | |
| | Фізична культура і спорт з орієнтацією на навчання - математика | 3 | Р | | |
| | Викладач середньої школи - фізична культура - географія | - | - | 2 | Р |
| | Викладач середньої школи - фізична культура - математика | - | - | 2 | Р |
| | Викладач середньої школи - фізична культура - основні предмети | - | - | 2 | Р |
| | Військова фізична підготовка | 3 | РК | 2 | РК |
| | | | | | |
ФГИ | Гуманітарні дослідження | Дослідження гуманітарної освіти | 3 | РК | | |
| | Історична психологія | - | - | 2 | РК |
| | Історична психологія | - | - | 2 | РКА |
| | Загальне антропологічно-комплексне дослідження людини | - | - | 2 | Р |
| | Усна історія | - | - | 2 | РК |
| | Усна історія | - | - | 2 | РКА |
| | Дослідження громадянського сектора | - | - | 2 | Р |
| Засоби масової інформації та комунікацій | Електронна культура і семіотика | - | - | 2 | Р |
| Соціальна політика і соціальні роботи | Управління та супервайзінг в соціальних і медичних установах | - | - | 2 | РК |
| Екологія та охорона навколишнього середовища | Соціальна та культурна екологія | - | - | 2 | Р |
| Філософія | Німецька і французька філософія в Європі (Єврофілософія) | - | - | 2 | Р |
| | Німецька і французька філософія в Європі (Єврофілософія) | - | - | 2 | РФ |
| | Німецька і французька філософія в Європі (Єврофілософія) | - | - | 2 | РН |